Leveransinfo

Frakt

Vi levererar via PostNord

Betalning

Betalning sker via Klarna
Klarna tillhandahåller alla betalmetoder som
Kort
Banköverföring
Faktura

Byten / returer

Kunden kan returnera eller avboka sin beställning. För att kunna göra det måste du skicka ett e-postmeddelande, via kontaktformuläret i ditt kundkonto, eller ringa till Företaget inom 14 arbetsdagar efter det att du mottagit leveransen. Namnteckningen på leverantörens leveranskvitto gäller som bevis för leveransdatum.

För att Företaget ska godkänna de returnerade föremålen måste kunden följa den här proceduren :
Kontakta G65 Nordic via e-post, via ditt kundkonto eller via telefon för att begära ett transportkvitto.
Skicka tillbaka produkten i dess kompletta, oskadade originalförpackning.
Förpacka originalförpackningen i en skyddande förpackning
Returnera produkten

När den returnerade delen har mottagits får kunden pengarna tillbaka via den ursprungliga betalningsmetoden.

Viktigt :
För att returen ska godkännas är det avgörande att :
Delen är i perfekt skick (oanvänd och utan tecken på att ha varit monterad)
Den returneras till oss i sin originalförpackning (hel, omärkt och utan tejp)
Förpackningen placeras i en låda för försändelser tillsammans med ”returkvittot”